- cerere şi declaraţie tip – Anexa 1 – completată de titular
- adeverinta tip (Anexa 2) – completată de către angajator
- cererea făcută de d-voastră către angajator, din care să rezulte, că vi s-a aprobat reluarea activităţii sau angajarea la un nou loc de muncă
- decizia de reluare a activităţii de la angajator / decizia de încadrare la un nou loc de muncă / contract la noul loc de muncă
- certificatul de naştere al copilului nou născut
- cărțile de identitate ale părinţilor copilului
- certificat căsătorie părinți
- contul (codul) IBAN, eliberat de Banca – pe numele titularului de dosar
- declarații privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ( completează ambii părinți)
****Pe toate documentele în copie din dosar, care sunt emise de angajator, acesta va face mențiunea “conform cu originalul” .
Orice modificare apare în perioada de acordare a stimulentului pentru creșterea copilului, referitor la adresa de domiciliu, componența familiei, angajator, de natură a suspenda/ înceta acest drept, trebuie anunțată la D.A.S.Dorohoi în cel mai scurt timp.
Pentru detalii suplimentare: 0231617813 int.27