Selectează o Pagină

ANUNT

30 ian. 2025

Direcția de Asistență Socială Dorohoi, în conformitate cu prevederile Legii nr. 196 /2016 privind venitul minim de incluziune cu modificările si completările ulterioare, anunță persoanele juridice, persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale sau întreprinderile familiale care au nevoie de forță de muncă și funcționează pe raza unității administrativ-teritoriale că pot solicita forţă de muncă pentru desfăşurarea activităţilor sezoniere.

Beneficiarii de lucrări care solicită forţă de muncă pentru desfăşurarea activităţilor sezoniere se adresează primarului, în scris, precizând activitatea ce urmează a fi desfăşurată, numărul de lucrători solicitaţi şi perioada de desfăşurare a activităţii sezoniere

În scopul valorificării forţei de muncă locale, primarii au obligaţia să întocmească planul de activităţi sezoniere pe baza solicitărilor primite de la persoane juridice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale sau întreprinderi familiale care au nevoie de forţă de muncă şi funcţionează pe raza unităţii administrativteritoriale, denumite în continuare beneficiari de lucrări. Acesta se aprobă prin dispoziția primarului și se afişează la sediul primăriei şi cuprinde activităţile sezoniere, beneficiarii de lucrări, precum şi repartizarea persoanelor apte de muncă din familiile beneficiare de ajutor de incluziune pentru desfăşurarea activităţilor sezoniere.

          Remunerarea activităţii sezoniere, norma de lucru, precum şi alte obligaţii şi îndatoriri se stabilesc prin negociere directă între beneficiarul de lucrări şi persoana care prestează activitatea, în condiţiile Legii nr. 52/2011, Republicată, privind exercitarea unor activităţi cu caracter ocazional desfăşurate de zilieri.

Lunar, pe data de 1 a fiecărei luni, pentru luna anterioară, beneficiarii lucrărilor au obligaţia de a transmite primarului, în scris, situaţia cu persoanele apte de muncă din familiile beneficiare de venit minim de incluziune  care au efectuat activităţile sezoniere, precum şi numărul de ore efectuate. Pe baza acestei situații primarul stabilește menținerea acordării ajutorului  de incluziune sau încetarea acestuia.

Pentru întocmirea Planului de activităţi sezoniere pentru anul 2025, solicitările privind activitățile sezoniere ce se vor efectua de către persoanele apte de muncă din familiile beneficiare de ajutor de incluziune se pot depune la sediul Direcției de Asistență Socială  Dorohoi,  str. Ștefan cel Mare nr. 43, până pe data de 28.02.2025.

Ramai informat si vezi si alte articole

Mai multe articole din categorie

Bine ai venit,  Moș Crăciun!

Bine ai venit, Moș Crăciun!

    Pentru că au fost cuminți și ascultători, copiii cu dizabilități ai Centrului de zi din cadrul Direcției de Asistență Socială Dorohoi, au fost surprinși de către Moș Crăciun la Spațiul de joacă ”Arisucu&Deliuța” Dorohoi, unde râsetele, bucuria,...

citește mai mult
5 Decembrie, Ziua Internațională dedicată Voluntarilor

5 Decembrie, Ziua Internațională dedicată Voluntarilor

Ziua Internaţională a Voluntarilor, declarată de Organizația Națiunilor Unite, în anul 1985, oferă, voluntarilor şi organizaţiilor-gazdă, ocazia de celebra munca în folosul celorlalţi, de a împărtăşi valorile volunariatului şi de a le promova în cadrul comunităţilor,...

citește mai mult

Doriți să aflați mai multe informații?

Vă rugăm să completați formularul de mai jos:

Acord

Share This
Sari la conținut