Selectează o Pagină

ANUNT – privind modul de primirea documentelor doveditoare pentru solicitarea unor beneficii sociale

21 oct. 2020

ANUNȚ privind modul de primire prin poștă/poștă electronică a cererilor, declarațiilor, și documentelor doveditoare pentru solicitarea unor beneficii sociale

Direcția de Asistență Socială Dorohoi,  având în vedere prevederile O.U.G. nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, anunță cetațenii din Municipiul Dorohoi, că începând cu data de 30.03.2020, vor putea depune prin poștă (în format letric) la adresa din str. Stefan cel Mare nr.43 sau prin poștă electronică (scanate) la adresa de e-mail: das@dorohoi.net, cererea-declarație pe propria răspundere pentru acordarea unor drepturi de asistență socială însoțită de toate documentele doveditoare,  pentru următoarele beneficii sociale:

Fisiere atasate

Ramai informat si vezi si alte articole

Mai multe articole din categorie

BAZA LEGALA DE ACORDARE

BAZA LEGALA DE ACORDARE

ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 113 din 15 iulie 2022 privind unele măsuri necesare în vederea implementării Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane, decontarea unor cheltuieli privind sprijinirea refugiaților din Ucraina, precum și acordarea de...

citește mai mult
Documente necesare

Documente necesare

CERERE-pentru acordarea tichetului social pe suport electronic pentru nou-născuți, Copie BI/CI , Copie Certificat de naștere copil, Copie Certificat  de handicap. Notă: Cererea pentru acordarea ajutorului de urgență precum și celelalte acte doveditoare privind...

citește mai mult

Doriți să aflați mai multe informații?

Vă rugăm să completați formularul de mai jos:

Acord

Share This
Sari la conținut