Documente necesare în vederea obținerii ajutoarelor de urgenţă:
- Cerere pentru acordarea ajutorului de urgenta
- Cerere-declaratie-pentru-acordarea-unor-drepturi-de-asistenta-sociala-VMI-3
- acte de identitate a persoanei solicitante şi după caz a tuturor membrilor familiei
- chitanțe, bonuri fiscale, adeverințe medicale, trimiteri, rețete, scrisori medicale etc.
- proces verbal de constatare a consecințelor datorate calamitaților naturale, incendiilor , accidentelor după caz
- acte de venituri în funcție de ocupația solicitantului şi a membrilor de familie
- extras de cont
Documente necesare în vederea obținerii ajutoarelor de înmormântare pentru beneficiarii de venit minim garantat:
- Cerere pentru acordarea ajutorului de urgenta
- Cerere-declaratie-pentru-acordarea-unor-drepturi-de-asistenta-sociala-VMI-3
- acte de identitate a persoanei solicitante
- certificatul de deces
- acte de stare civilă ale solicitantului din care să rezulte relația de rudenie cu decedatul sau, după caz, acte care atestă calitatea de moștenitor, tutore, curator ;
- dovezi privind suportarea cheltuielilor cu înmormântarea
- extras de cont.
Notă:
- Cererea pentru acordarea ajutorului de urgență precum și celelalte acte doveditoare privind componența familiei și veniturile realizate, se depun la Biroul Beneficii Sociale din cadrul Direcției de Asistenţă Socială Dorohoi, la sediul din Str. Dumitru Furtuna nr.14, tel: +40(231)617813 int. 18.