- Cerere pentru acordarea ajutorului de urgenta se depune la U.A.T. Dorohoi ,
- Cerere declaratie pe proprie raspundere pentru acordarea unui ajutor de urgenta guvernamental AJPIS ,
- acte de identitate/certificate de naștere, pentru toți membrii familiei ,
- adeverințã eliberatã de angajator cu venitul net și mențiunea dacă primește sau nu bonuri de masa (valoarea lor) inclusiv pentru cei angajați cu convenție civilă, alte acte de venituri în funcție de ocupația solicitantului și a membrilor de familie(talon de platã a indemnizației de șomaj pentru șomeri, cupon de pensie pentru pensionari
- chitanțe, bonuri fiscale, adeverințe medicale, trimiteri, rețete, scrisori medicale etc.
- proces verbal de constatare a consecințelor datorate calamitaților naturale, incendiilor , accidentelor după caz.
Notă:
Cererea pentru acordarea ajutorului de urgență precum și celelalte acte doveditoare privind componența familiei și veniturile realizate, se depun la Biroul Beneficii Sociale din cadrul Direcției de Asistenţă Socială Dorohoi, la sediul din Str. Dumitru Furtună nr.14, tel: +40(231)617813 int. 18. Dosarul se transmite și se înregistrează la AJPIS Botoșani.