- cerere şi declarație tip; – Anexa 1 –care se poate lua de la Direcția de Asistenţă Socială Dorohoi- completată de titular
- adeverinta tip (Anexa 2) completată de angajator – care se poate lua de la Direcția de Asistenţă Socială Dorohoi, completată de către angajator
- cererea făcută de d-voastră către angajator, din care să rezulte, că ați comunicat angajatorului continuarea activității
- contractul de muncă sau adeverință de salariat pe durată nedeterminată dacă se schimbă locul de muncă
- stagiul de cotizare (12 luni de venituri supuse impozitului pe venit, realizate în ultimii 2 ani anteriori datei nașterii copilului) – de la Casa de Pensii
- concediile medicale de maternitate, din care să rezulte ultima zi de lăuzie(42 sau 63 de zile după caz)
- certificatul de naștere al copilului nou născut
- cărțile de identitate ale părinților copilului
- certificat căsătorie părinți
- contul (codul) IBAN, eliberat de Banca – pe numele titularului de dosar
În cazul în care mama nu are dreptul la concediu de maternitate și tatăl copilului solicită stimulentul de inserție, la dosar este necesară:
- declarația mamei din care să rezulte că nu a luat concediul de maternitate și motivul
- adeverință de la medicul de familie că nu a beneficiat de concediu de maternitate.
****Pe toate documentele în copie din dosar, care sunt emise de angajator, acesta va face menţiunea “conform cu originalul” .
Orice modificare apare în perioada de acordare a stimulentului pentru creșterea copilului, referitor la adresa de domiciliu, componența familiei, angajator, de natură a suspenda/ înceta acest drept, trebuie anunțată la D.A.S.Dorohoi în cel mai scurt timp.
NOTĂ:
Cererea pentru acordarea stimulentului de inserție pentru creșterea și îngrijirea copilului cât și celelalte acte doveditoare privind componența familiei și veniturile realizate, se depun la Biroul Beneficii Sociale din cadrul Direcției de Asistență Socială Dorohoi, la sediul din Str. Dumitru Furtuna nr.14, tel: +40(231)617813 int. 27.