• cerere si declarație pe propria răspundere pentru acordarea stimulentului pentru creșterea copilului-Anexa nr.1
• adeverință tip (Anexa 2) completată de angajator
• cererea de reluare activitate, aprobată de către angajator;
• decizie de reluare a activității, adeverință sau contract de muncă de la angajator din care sa rezulte ca acesta a reluat activitatea profesionala și realizează venituri
• stagiul de cotizare eliberat de Casa Județeană de Pensii Botoșani, în cazul solicitării stimulentului, fără a efectua după nașterea copilului concediu de creștere și îngrijire
• actele de identitate ale părinților copilului
• certificat de naștere al copilului
• certificat de căsătorie
• declarații ale ambilor părinți privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Legii 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Unde se depune dosarul:
Cererile pentru acordarea drepturilor, reprezentând indemnizație sau stimulent de inserție, și documentele din care rezulta îndeplinirea condițiilor legale de acordare a acestora se depun la primăria comunei, orașului, municipiului, pe raza căreia solicitantul își are domiciliul sau reședința.
Notă:
- Dosarul se depune personal la Biroul de Beneficii Sociale pentru verificarea autenticității semnăturilor.
- Persoanele eligibile pentru acest drept, cu domiciliul pe raza municipiului Dorohoi, pot depune dosarele pentru indemnizație creștere și îngrijire copil, la sediul Direcției de Asistenţă Socială Dorohoi din str. Dumitru Furtună nr.14, tel: +40(231)617813 int. 27.